maandag 9 juli 2012

Give away

Tijd voor een fleurige & kleurige give away! We geven 2 stansvellen "Birdhouses" weg van studiolight. Op ieder vel zitten 2 kleine 3D vogelhuisjes (5,5 x 5,5 x 5,5 cm) met met allerlei dingetjes om er op te doen zoals kleine vogeltjes, bloemetjes, vlindertjes, randjes enz. Leuk om aan takken in een vaas te hangen of in een grote letterbak te zetten.

Er zijn 4 verschillende vellen om papieren vogelhuisjes mee te maken. In pakketje A zitten de vellen 1 & 2 en in pakketje B de vellen 3 en 4.
Vind je het leuk om mee te doen, ga ons dan volgen en laat hieronder even een berichtje achter. Als je een blog hebt, zet daar dan een link op. Als je ons gaat volgen via email stuur dan even een email naar info@especialandmore.nl om te laten weten dat je meedoet.
Laat ook even weten of je pakketje A of B kiest. Op 20 augustus maken we de winnaars bekend!

De stansvellen van de minivogelhuisjes zijn ook te koop in onze webwinkel:


3 opmerkingen:

  1. Hoi ik ben ook lid geworden van blog.
    En heb gelijk een link gamaakt van je give away op mijn site.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg die vogelhuisjes kende ze al groot maar zo mini nog nooit gezien.
    Ik wil wel mee doen met je give away!!
    En wat een leuke kinderverjaardag ideeën heb je zeg.
    Zal een link op mijn weblog zetten en ben ook lid geworden van je blog.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke give-away hoor, ik doe mee en kies pakketje B. Ik plaats ook een linkje op mijn eigen blog.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen