maandag 16 februari 2015

DIY: wandkistje-kastje van sloophout pimpen

DIY: wandkistje-kastje van sloophout pimpen

Dit sloophouten wandkistje-kastje heb ik eerst geverfd met verdunde turquoise verf en daarna met verdunde witte verf. In het kistje heb ik met punaises een lijntje gespannen en daaraan met kleine knijpertjes allerlei leuke dingetjes gehangen. 
Voor de zijkant heb ik een hoes gehaakt met open hokjes (zoals om de potjes). De potjes die ik gebruikt heb, zijn gewoon lege conservenpotten waarvoor ik ook een hoes gehaakt heb.

In de webwinkel is ook een basispakket te koop om dit wandkistje-kastje met gehaakt jasje zelf te maken. Het pakket bevat:
een sloophouten kistje 40 x 40 cm, 3 bollen haakkatoen Larra van Scheepjeswol waarvan je zelf de kleur mag kiezen. We hebben 50 kleuren! Duidelijke werkbeschrijving (PDF) van de gehaakte hoes van het wandkistje-kastje.  Op ons blog breien-haken-naaien-especials  lees je hoe je een pothoes haakt.

Het wandkistje-kastje is ook onbewerkt te koop in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen