maandag 16 februari 2015

DIY: wandkistje-kastje Vintage

DIY: wandkistje-kastje Vintage

Dit sloophouten wandkistje-kastje heb ik onbehandeld gelaten, omdat ik het zo al mooi vind en goed vind passen bij een vintage-look.

Ik heb het sjabloon vintage-home gebruikt en bruine acrylverf. De verf ik aangebracht met een sponsje. Zorg dat je niet te hard drukt, anders loopt de verf onder het sjabloon. Doe ook weinig verf aan de spons en veeg voorzichtig over het sjabloon.

Om het wandkistje-kastje heb ik een hoes gehaakt en ook het conservenblik en de lege groentepotjes zijn voorzien  van een hoes.
Het wandkistje-kastje (onbewerkt) is te koop in de webwinkel.

In de webwinkel is ook een basispakket te koop om dit wandkistje-kastje met gehaakt jasje zelf te maken. Het pakket bevat:
een sloophouten kistje, 3 bollen haakkatoen Larra van Scheepjeswol waarvan je zelf de kleur mag kiezen. We hebben 50 kleuren! Duidelijke werkbeschrijving (PDF) van de gehaakte hoes. Hoe je een hoes voor een blik haakt lees je op ons blog: breien-haken-naaien-especials. Daar vind je ook de werkbeschrijving van de gehaakte pot-hoezen. 
Optioneel: sjabloon, verf



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen